Beauty

Gym Time | m

11:44 μ.μ.

                                               
                                             ΩΡΑ ΓΙΑ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ

Είτε θές να χάσεις τα κιλά των γιορτών (πως να αντισταθείς στα μελομακάρονα και τους κουραμπιέδες), είτε θες να βελτιώσεις το σώμα σου (πως θα βγείς το καλοκαίρι στην παραλία) μία είναι η λύση, το "ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ".
Φαντάζει αρκετά τρομαχτικό στην σκέψη και μόνο, αλλά η αλήθεια είναι τελείως αντίθετη και στην πραγματικότητα το γυμναστήριο είναι πολύ ευεργετικό για την σωματική καθώς και για την ψυχική σου υγεία .
Ξεκινάμε λοιπόν!
Αυτό που χρειάζεσαι είναι μία φόρμα, ένα κοντομάνικο, ένα ζευγάρι αθλητικά παπούτσια, ένα λαστιχάκι για τα μαλλιά και είσαι έτοιμη. Ή μάλλον σχεδόν έτοιμη. Μην βιάζεσαι. 
Μέσα σε ένα σάκο, βάλε μια καθαρή πετσέτα προσώπου, ένα μπουκάλι νερό, το κινητό σου ή ένα mp3 και τα ακουστικά σου.
Και φυσικά μην ξεχάσεις την ΟΡΕΞΗ σου!
Αφού πάς στο γυμναστήριο, καλό είναι προτού ξεκινήσεις το οτιδήποτε να ρωτήσεις έναν γυμναστή για το τι πρέπει να κάνεις ή καλύτερα να σου δώσει ένα πρόγραμμα ασκήσεων, ανάλογο με αυτά που έχεις ανάγκη να βελτιώσεις στο σώμα σου.
Όταν ξεκινήσεις, προσπάθησε να ακολουθήσεις το δεδομένο πρόγραμμα όσο πιο σωστά μπορείς για να αποφύγεις τυχόν τραυματισμούς.
Το πιο σημαντικό είναι να μην πιέζεις τον εαυτό σου και τις αντοχές σου. Κάνε ΟΣΟ μπορείς και ΟΤΙ μπορείς. ΜΗΝ κάνεις υπερβολές.
Μετά από κάθε άσκηση και πρίν από την επόμενη, κάνε ένα διάλειμμα για μερικά λεπτά.
Όταν τελειώσεις το πρόγραμμα σου και πάς σπίτι κάνε ένα ωραιότατο και ζεστό μπάνιο να χαλαρώσεις και φάε κάτι θρεπτίκο για να βοηθήσεις τους μύες και τον οργανισμό σου.
ΜΗΝ ανυσηχείς αν τις επόμενες μέρες πόνας η πιαστείς.
ΔΕΝ είναι κακό. Είναι οι μύες που ''ξυπνούν''.
Προτού τα παρατήσεις σκέψου ότι τα αποτελέσματα θα αξίζουν τον κόπο!
Γι'αυτο KEEP GOING!


mirsini

0 σχόλια