Beauty

My Pamper Evening | a

6:10 μ.μ.

Απόγευμα Χαλάρωσης:
 
Το pamper evening είναι το κομμάτι του απογεύματος στο οποίο μπορείτε να περιποιηθείτε τον εαυτό σας και να χαλαρώνετε μετά από μια δύσκολη και κουραστική μέρα.
Αυτά που μου αρέσουν εμένα να κάνω για να χαλαρώνω είναι τα εξής:

Το πρώτο πράγμα και το πιο σημαντικό είναι να αφαιρέσω τα μακιγιάζ και έπειτα να ετοιμάσω ένα ζεστό και απολαυστικό μπάνιο!
Αρχικά τοποθετώ γύρω γύρω τα προϊόντα που θα χρειαστώ, κεράκια και ένα ποτήρι παγωμένο νερό. Το νερό μπορεί να αντικατασταθεί από οποιοδήποτε κρύο ρόφημα, ανάλογα και την παρέα ;)
Γεμίζω την μπανιέρα με ζεστό νερό και πετάω μέσα ένα bath bomb. Επίσης φτιάχνω ένα body scrab για απολέπιση.



Υλικά για το body scrab
<<-----------------      --------------->>
ζάχαρη

λάδι ελιάς ή καρύδας

σταγόνες λεμονιού

λίγη κανέλα
<<-----------------      --------------->>

To bath bomb, το shower wash και το body milk 
(που χρησιμοποίησα στο τέλος) είναι της σειράς 
Fresh Line, όλα σε άρωμα ρόδι.
Για όσους δεν την γνωρίζουν είναι ελληνικά 
οργανικά καλλυντικά από βότανα, έλαια, 
φρούτα και άλλα.









 Απόλαυση!
Όση ώρα είστε μέσα μπορείτε να διαβάσετε ένα περιοδικό ή ένα βιβλίο. Η' να παίξετε ένα παιχνίδι στο κινητό/tablet, με κίνδυνο όμως να πέσει μέσα :P


Η μυρωδιά είναι ΤΕΛΕΙΑ! Ενώ είμαι στο μπάνιο κάνω την απολέπιση στο σώμα. Αφού τελειώσω το μπάνιο βάζω το body milk και τις πυτζάμες μου. Έπειτα λούζω τα μαλλιά μου. Τα αγαπημένα μου προϊόντα για τα μαλλιά είναι τα Timotei, τα οποία έχουν 0% parabens!

Τέλος, αφού έχω φορέσει τις πυτζάμες μου και είμαι φρεσκαδούρα φτιάχνω μια ζεστή σοκολάτα και βλέπω μία από τις πολλές αγαπημένες μου σειρές!

Καλή σας χαλάρωση!



Μπορείτε να βρείτε εδώ τα προϊόντα της σειράς Fresh Line: Fresh Line Products|Hontos Center



Προσοχή:
Τα προϊόντα που ανέφερα είναι από δική μου προτίμηση και σας τα προτείνω, ΔΕΝ σας τα διαφημίζω!!!!



alea


0 σχόλια